Κυριαρχα συναισθήματα στη τραγωδία των Τεμπών

Τα συναισθήματα που κυριάρχησαν στο Twitter μετά τις πρώτες ημέρες της τραγωδίας στα Τέμπη (4-10 Μαρτίου), ήταν οργή, αηδία, θλίψη και φόβος. 

Τα ισχυρότερα παράγωγα συναισθήματα είναι η αγανάκτηση (contempt), οδύνη (envy που εδώ σημαίνει περισσότερο balefulness), τύψεις (remorse), απελπισία (despair), ντροπή (shame) αλλά και αποφασιστικότητα να πάρουμε τα πράγματα στα χέρια μας (dominance).

Φόβος και οργή μαζί προκαλούν μια θεμελιώδη αμφιθυμία: το μούδιασμα (frozenness).

Msc, BA Επικοινωνιολόγος - Personality Creator  
Σύμβουλος Στρατηγικής Ανάπτυξης και Διαπροσωπικών Σχέσεων


ΌΤΑΝ η ΑΛΉΘΕΙΑ και το ΨΈΜΑ ΣΥΝΑΝΤΉΘΗΚΑΝ. . .

  "Η Αλήθεια βγαίνει από το πηγάδι" πίνακας του Γάλλου Jean-Léon Gérôme, 1896

Ένας θρύλος του 19ου αιώνα λέει ότι η Αλήθεια και Το Ψέμα συναντήθηκαν κάποτε. 
Το Ψέμα καλημέρισε την Αλήθεια της είπε «Ωραία μέρα σήμερα». 
Η Αλήθεια για να βεβαιωθεί κοίταξε γύρω και τον ουρανό και όντως η μέρα ήταν ωραία
Περπάτησαν για λίγο ώσπου έφτασαν σε ένα μεγάλο πηγάδι γεμάτο νερό. Το Ψέμα βούτηξε το χέρι του στο νερό και γυρίζοντας στην Αλήθεια της είπε «Ωραίο και ζεστό το νερό. Θες να κολυμπήσουμε μαζί»; Και πάλι η Αλήθεια ήταν καχύποπτη. Δοκίμασε όμως με το χέρι της το νερό και πράγματι ήταν ζεστό. Μπήκαν λοιπόν και οι δυο τους στο νερό και κολυμπούσαν για αρκετή ώρα, όταν ξαφνικά το Ψέμα, βγήκε από το πηγάδι, φόρεσε τα ρούχα της Αλήθειας και εξαφανίστηκε.
Η Αλήθεια θυμωμένη βγήκε γυμνή τρέχοντας παντού ψάχνοντας για το Ψέμα να πάρει τα ρούχα της. Ο κόσμος που την έβλεπε γυμνή, γύριζε το βλέμμα του αλλού είτε από ντροπή είτε από θυμό. Η φτωχή Αλήθεια ντροπιασμένη γύρισε στο πηγάδι και χώθηκε εκεί για πάντα.
Έκτοτε το Ψέμα γυρίζει ανενόχλητο ντυμένο σαν Αλήθεια ικανοποιώντας τα τερτίπια του κόσμου, ο οποίος με κανένα τρόπο δεν θέλει να δει τη γυμνή Αλήθεια.

Msc, BA Επικοινωνιολόγος - Personality Creator  
Σύμβουλος Στρατηγικής Ανάπτυξης και Διαπροσωπικών Σχέσεων

Μυστικά στο Linkedin για να βρεις δουλειά

Το Linkedin δεν είναι απλά ένα μέρος για να… αφήσεις το βιογραφικό σου.     Είναι το μεγαλύτερο  μέσο επαγγελματικής κοινωνικής δικτύωσης του πλανήτη, με 225 εκατομμύρια χρήστες. Αν θέλεις να βρεις την επόμενη μεγάλη ευκαιρία στην καριέρα σου ή να χτίσεις το personal brand σου πρέπει να κινηθείς σωστά. Φυσικά πρέπει να είσαι ενεργός χρήστης, να αλληλοεπιδράς και να κάνεις αναρτήσεις. Την ίδια στιγμή όμως πρέπει να αποφύγεις τα λάθη. που θα σε εμποδίζουν να βρεις δουλειά. Κάνε σωστή δουλειά, απέφυγε τα λάθη και θα έχεις τις ευκαιρίες που ζητάς.
Άλλαξε το βαρετό Linkedin bakground στο προφίλ σου
Ο καλύτερος τρόπος για να κάνεις το προφίλ σου να ξεχωρίζει είναι να βάλεις μία ιδιαίτερη εικόνα για background, στην κορυφή του προφίλ σου. Είναι το πρώτο πράγμα που βλέπουν οι άνθρωποι όταν σε τσεκάρουν. Βάλε μια εικόνα που σε βοηθά να πείς την ιστορία σου, να ξεχωρίσεις αυτόματα από τους ανταγωνιστές σου και να κάνεις μια καλή πρώτη εντύπωση.

- Ανάρτησε μια φωτογραφία που να φαίνεται το πρόσωπο σου 
Δεν έχεις βάλει καμία φωτογραφία προφίλ; Έχεις βάλει ένα logo; Ολόσωμη λήψη; Μια εικόνα όπου… κόψατε το σώμα κάποιου από τη λήψη, αλλά το χέρι του εξακολουθεί να κρέμεται από τον ώμο σου; Όλα αυτά είναι παραδείγματα του τι ΔΕΝ πρέπει ποτέ να κάνεις με την φωτο του προφίλ σου στο LinkedIn. Βάλε μια καθαρή φωτογραφία που απλά να φαίνεται το πρόσωπο σου. Αυτό καθιστά πιο πιθανό ότι κάποιος θα αποδεχτεί ένα αίτημα σύνδεσης από εσένα. Βεβαιώσου ότι η φωτογραφία σου είναι επαγγελματική, αντανακλά την προσωπικότητά σου και είναι κομμένη έτσι ώστε το πρόσωπό σου να καταλαμβάνει το 60-80% του χώρου.

Συμπεριέλαβε τις σωστές λέξεις-κλειδιά στην επικεφαλίδα σου
Ο βασικός στόχος του headline είναι να παρέχει συνάφεια. Για να βοηθήσεις το προφίλ σου να εμφανίζεται ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης, πρέπει να συμπεριλάβεις λέξεις με τις οποίες θέλεις να «συνδεθείς» στην επικεφαλίδα σου. Βάλε λοιπόν τις σωστές λέξεις-κλειδιά ώστε να προσελκύσεις όσο περισσότερα άτομα μπορείς

Γράψε δυνατό «About»
Η ενότητα «About» του LinkedIn είναι αυτό που διαβάζεται περισσότερο. Εκεί  πρέπει να πεις την ιστορία σου με συναρπαστικό τρόπο. Και εδώ είναι το point: Όταν οι άνθρωποι κοιτάζουν το προφίλ σου στο LinkedIn, βλέπουν συνήθως μόνο τις πρώτες λίγες γραμμές του «About». Χρησιμοποίησε αυτές τις πολύτιμες λέξεις για να τραβήξεις την προσοχή του αναγνώστη σου, ώστε να κάνει κλικ στο “δείτε περισσότερα” για να δει ολόκληρο το προφίλ σου. 
Μην επαναλάβεις όσα έχεις πει στο headline.

Αναδιέταξε τις δεξιότητές σου
Το LinkedIn εμφανίζει τις δεξιότητές σου με τη σειρά, με βάση τον αριθμό των endorsements που έχει κάθε δεξιότητα (από το υψηλότερο στο χαμηλότερο). Όταν κάποιος ελέγχει το προφίλ σου,  το LinkedIn εμφανίζει μόνο τα τρία πρώτα skills. Αυτό είναι ένα μήνυμα προς τον αναγνώστη ότι αυτά είναι τα πράγματα στα οποία είσαι καλύτερος. Ωστόσο, για πολλούς από εμάς, αυτά μπορεί να μην είναι τα πράγματα για τα οποία θέλουμε να γίνουμε γνωστοί ή τα πράγματα που μας οδηγούν εκεί πού θέλουμε να πάμε στη συνέχεια της καριέρας μας. Κάνε αναδιάταξη των δεξιοτήτων σου για να αναδείξεις τις τρεις πιο σημαντικές για εσένα στην κορυφή.

Χρησιμοποίησε το Creator Mode
Είναι η δυνατότητα που σου επιτρέπει να προσδιορίσεις τα πέντε κορυφαία hashtags με τα οποία θέλετε να συσχετιστείς. Αυτά τα hashtag εμφανίζονται ακριβώς κάτω από την επικεφαλίδα σου και ενισχύουν τα θέματα για τα οποία θέλεις να σε γνωρίσουν. Ακόμα κι αν δεν έχεις σκοπό να δημιουργήσεις περιεχόμενο για το blog σου στο LinkedIn, ενεργοποιήστε το Creator Mode και επέλεξε τα πέντε hashtags σου. Μπορείς να ενεργοποιήσεις τη λειτουργία αυτή στην σχετική επιλογή του προφίλ σου.
Αφιέρωσε κάμποσο χρόνο στο να στήσεις ένα σωστό, συνεπές και ξεκάθαρο προφίλ στο LinkedIn, στην ιστοσελίδα, στο blog αλλά και σε οποία πλατφόρμα κοινωνικοποίησης σε ενδιαφέρει. 

Τελευταία σούπερ εφαρμογή 
Το LinkedIn κυκλοφόρησε μια νέα λειτουργία που επιτρέπει να εκφράσεις το ενδιαφέρον σου για εργαστια στην εταιρεία που σε ενδιαφέρει χωρίς να χρειάζεται να υποβάλεις αίτηση ή να χρησιμοποιήσεις το  #OpenToWork.
Στην καρτέλα "About" μιας εταιρείας πηγαίνεις και κάνεις κλικ στο κουμπί "I'm interested". Μόλις δείξεις ότι ενδιαφέρεσαι, οι υπεύθυνοι προσλήψεων θα μπορούν να δουν το προφίλ σου όταν αναζητούν ενδιαφερόμενους υποψηφίους μέσω του Recruiter.
Για τους αιτούντες εργασία περισσότερα στο https://lnkd.in/gtH7M-bu.
Για στελέχη προσλήψεων περισσότερα στο https://lnkd.in/g_75rNKx.
Ο επιχειρηματίας, ο εκπρόσωπος μιας εταιρείας η ενός recruiter οταν σκεφτεί:
- «Είναι αυτό το άτομο που πρέπει να γνωρίσω;»
 Η απάντηση πρέπει να είναι;
- «ΝΑΙ». 

Msc, BA Επικοινωνιολόγος - Personality Creator  - Σύμβουλος Στρατηγικής Ανάπτυξης και Διαπροσωπικών Σχέσεων

#jobsearch #career #cvtips #careerdevelopment, #jobsearchstrategies #interviewpreparation
#follow_your_dreams #find_your_talents #continue_trying #proud_of_you #LeadCompass