στα ΠΑΛΙΑ μας ΠΑΠOYΤΣΙΑ

Ένας μαθητής συνάντησε τον δάσκαλό του στο δρόμο και κατευθύνονταν μαζί προς το σχολείο. Ξαφνικά, είδαν στην άκρη του δρόμου ένα ζευγάρι παλιά φθαρμένα, παπούτσια. Τα παπούτσια ανήκαν σε έναν γέροντα που δούλευε στο διπλανό χωράφι...
Ο μαθητής είπε στον δάσκαλό του:
- "Κύριε, τι θα λέγατε να του κάνουμε μια πλάκα; Να κρύψουμε τα παπούτσια του για να δούμε την αντίδρασή του. Θα είναι πολύ αστείο!"
Ο δάσκαλος του απάντησε:
- "Δεν πρέπει να περνάμε καλά εις βάρος του άλλου. Εσύ, παιδί μου, είσαι από εύπορη οικογένεια και μπορείς να δώσεις σε αυτόν τον άνθρωπο λίγη χαρά! Θέλεις να βάλουμε από κοινού κάποια χρήματα σε κάθε παπούτσι και μετά να κρυφτούμε για να δούμε την αντίδρασή του;"
Αυτό έκαναν, κρύφτηκαν και περίμεναν...
Ο φτωχός γέροντας τελείωσε τη δουλειά του και πήγε για το παλτό και τα παπούτσια του. Έβαλε το παλτό του, έβαλε το πόδι του σε ένα παπούτσι, αλλά ένιωσε κάτι μέσα. Έσκυψε για να δει τι ήταν και βρήκε χρήματα... Παραξενεμένος, αναρωτήθηκε τι είχε συμβεί! Γύρισε το κεφάλι του και δεν είδε κανέναν. Βάζοντας και το άλλο παπούτσι, βρήκε και άλλα χρήματα!
Γονατίζοντας με δάκρυα στα μάτια, κοίταξε ψηλά στον ουρανό και ευχαρίστησε δυνατά. Μίλησε για την άρρωστη σύζυγό του και τα ορφανά εγγόνια του που δεν είχαν φαγητό και ρούχα, αλλά τώρα χάρη στο "άγνωστο χέρι" θα έχουν αρκετές μέρες φαγητό...
- "Θεέ μου, σε ευχαριστώ! Σε παρακαλώ να έχεις πάντα γερό τον άνθρωπο που μου έκανε τέτοιο καλό..." 
Ο μαθητής άρχισε να κλαίει και ο δάσκαλος τον ρώτησε:
- "Δεν είσαι πιο ικανοποιημένος τώρα από το να του έκανες φάρσα;"
Ο νεαρός απάντησε:
- "Κύριε, μου δώσατε ένα μεγάλο μάθημα που δεν θα ξεχάσω ποτέ! Τώρα ξέρω ότι νιώθεις καλύτερα όταν δίνεις παρά όταν παίρνεις!"
Δίνοντας χαρά, φίλες και φίλοι μου, εμπλουτίζεται η ψυχή μας! Ας βοηθήσουμε όσο μπορούμε ο καθένας μας τους αδύναμους ανθρώπους!
Η σκέψη μου μαζί σας!

Αρβανίτη-Πρεβεζάνου Ευγενία 

Msc BA Επικοινωνιολόγος- Personality Creator

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου